3 Temmuz 2012 Salı

Kleancolor - Neon Yellow


Herkese merhaba :)

Uzun süre oldu değil mi yazı yazmayalı? Birkaç haftadır evde değildim.Bu sürede pek de fazla bir şey yapmadım aslında. Şöyle bir bakarsak,


Hayatımda ilk defa köstebek gördüm :D Bir de 2 tane yıldızın kaydığına şahit oldum ve sanırım en güzeli buydu ^^ Aklımdan bir anda o kadar çok dilek geçti ki :D Umarım hiç değilse biri olur ^^

Abim Meksika'dan geldi,tabii ki yanında oje ve tekila da getirmiş.Tekila güzel içki ;)
Bu oje de onun getirdiklerinden biri.Sırası gelmişken ojeden de bahsedeyim.Neon olduğu için ojeyi sürmeden önce astar olarak beyaz oje sürmem gerekirdi ama evde beyaz oje yok.O yüzden neonluğu  ortaya tam olarak çıkmamış olabilir. Kokusu beni rahatsız edecek kadar kötü değil,iki katta böyle oldu.Kısacası benim hoşuma gitti. 



Bugün hediye için alışverişe gittik. Sıcak hava ve güneş sanırım beni biraz çarptı. Yaz aylarında İzmir'de bulunduysanız ne demek istediğimi anlayabilirsiniz.


Bizim bahçenin organik domatesleri ile size hoşçakalın diyorum, hepinize iyi akşamlar :)




2 yorum:

  1. All though I don't think of neon when I see this yellow, I still really like it, it's bright and summery :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, you are right it's very summery :)

      Sil