11 Temmuz 2012 Çarşamba

Essence - Make It Golden


Herkese merhaba :)

Essence ojelerden alalı birkaç hafta oldu ama daha yeni sürebildim.  Ellerim bugün çok kırmızı ve şiş bu yüzden çok üzgünüm :( Bu halde ama sürmüşken yazısını da yazmak istedim ^^

Essie - School of Hard Rocks' ın üzerine sürdüm ama eşit olarak dağıtamadım. Bu kadar simli bir oje olmasına rağmen oldukça kısa bir sürede kurudu. Ojeyi beğendim, güzel ama bunun içinde çeşitli renklerde simler olsaydı, çok güzel olmaz mıydı :D Hmm ayrıca içindeki ince sarı ışıltılar aslında çeşitli renkleri içinde barındırıyor. Bunu da dipnot olarak düşmek istedim ^^

Hi everyone, I hope you're doing well :)
Essence has began to be sold in Turkey. So, i bought some of nail polishes :D I'm sorry for my hand because it seems so red today.I have used Essie - School of Hard Rocks as the base colour. By the way Essence is really drying quickly.I want to share a song too ^^ I hope you like my mani :) See you !





Bazı şarkıları aradan zaman geçse de dinlerim. Bu şarkı da onlardan biri :)
Hepinize mutlu mutlu günler :)

9 yorum:

  1. çok güzel pırıltıları var ben de bayılıyorum buna..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de çok sevdim ayrıca diğer renklerle de çok güzel olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. ben de edindim bundan ama henüz denemek kısmet olmadı :) güle güle sürüştürün, çok yakışmışşş <3

    YanıtlaSil
  3. Ben bulamadım bunuuuu:( Tırnak etlerin ne kadar şişmiş canım yaa soğuklarda kalmış gibi, umarım çabuk düzelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki gelir gelmez bitirmişlerdir.Ben alırken sadece iki tane kalmıştı.Sorma ya ellerim nasıl ağrıyor ve sızlıyorlar. Neden oldu acaba :(

      Sil
  4. Vay, bu manikür çarpıcı! :D

    YanıtlaSil
  5. Blog sayfamda senin tür Yorumlarınız için çok teşekkür ederim! : 'D

    YanıtlaSil