25 Temmuz 2012 Çarşamba

Essence - I want that !


Herkese merhaba :)
Bugün Essence I want that ve Flormar 424 kullanarak bir manikür yaptım.Tırnaklarıma noktalar koyarak manikürümü süslemek istedim.Essence aslında içinde ışıltıları olan bir oje,umarım o ışıltıları gösterebilmişimdir.
Hepinize iyi günler diliyorum ^^


Hi,everyone :)
I used Essence I want that and Flormar 424 for today's manicure. I have done polka dots too. I hope you like my mani. Thanks for stopping by.
Have a nice and happy day ^^




8 yorum:

  1. Canım renk uyumu çok iyi olmuş beğendim.Birde tırnaklarının bu boyunu sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tırnaklarım boyu maalesef hep aynı kalmıyor,zayıf oldukları için çoğu zaman kesmek zorunda kalıyorum.Umarım bu boyu bir süre daha korurlar ^^

      Sil
  2. This is super girly and cute, but also very summery :)
    Well done!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much :)I'm glad you like it ^^

      Sil
  3. Really cute manicure! :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuş ya! Ben asla böyle düzgün süremiyorum kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Oje sürmek çok kolay aslında, tek yapman gereken sık sık sürmek. Sürdükçe daha da iyi sürmeye başlıyorsun ^^

      Sil