8 Ağustos 2012 Çarşamba

BeYu - 334


Herkese merhaba ^^

 Beyu'lar numaralandırılmış ojelerden ancak sitelerine bakarsanız adları olduğunu görürsünüz ama bu ojeye bir isim vermemişler. Ben de " Ateş Parçası" demeyi uygun gördüm :) Türk filmlerini çok severim :D 

Jel kıvamlı ojelerden olduğu için tırnaklarımda 3 kat var.  İçinde altın rengi ışıltılara sahip, ışıl ışıl bir oje. Bu ojeyi daha önce hiç kullanmadım.Ne zaman alıp koymuşum bilmiyorum. Neyse geç olsa da fark ettim :)

Hepinize iyi, mutlu Çarşambalar ^^

Hi everyone ^^

I really like Beyu's nail polishes. I have a few of them and this one was hiding between others. I have used it for the first time. Golden shimmers make nail polish so nice. But I had to use 3 coats to look more red. I hope you like it!

Thanks for stopping by, have a nice day :)



6 yorum:

  1. Oh what a "juicy" berry red this is, very lovely!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) I guess I have a lot of juicy red nail polishes :D

      Sil
  2. It looks amazing on the sunny photos!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm agree. The sun makes this kind of polishes amazing :)

      Sil
  3. Senin yüzünden gece gece kırmızı oje sürüyorum pfff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı ojenin bazen böyle etkileri olabiliyor :) Hangi ojeyi sürüyorsun merak ettim ^^

      Sil