22 Ağustos 2012 Çarşamba

Anny - Charming Cat


Herkese merhaba :)

İşte ilk aldığın ojenin adı Never can say goodbye olursa böyle olur. Bu oje ""Angels in the city " koleksiyonundan bir oje. Anny marka ojeleri gerçekten çok sevdim.Tırnağımda 2 kat var.

 Bu renk bana sıcak çikolatayı anımsattı. İçinde marshmallow olursa ayrıca yağmur da yağıyorsa ^^ Çabuk gel kış!
 Okumam gereken kitabım ve çalışmam gereken dersim beni bekler.
 Bugünlük bu kadar :)

Hi everyone :)
My first Anny is Never can say goodbye because of this I couldn't say goodbye to Anny :) This nail polish is from "Angels in the city" collection. I like this brand.I applied 2 coats.
It reminded me hot chocolate with marshmallow in a rainy day ^^ I love rain and I'm sick of hot summer days.




11 yorum:

  1. Çoook beğendiiim yaa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,ben de çok beğendim.Çok tatlı bir renk :)

      Sil
  2. Çok yakışmış tırnaklarına şekerimmmmmm !

    YanıtlaSil
  3. What a fun namefor a polish - it sure does look charming on you :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much :) I wish could make beautiful flowers on it like you do :)

      Sil
  4. Canım sıcak çikolata çektiiii:) Tırnaklarına tenine falan çok yakışmış bu renk bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ama bana göre hava daha çok sıcak içmek için :(
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. offff nasıl enfes bir renk , beyaz ellerinede çok yakışmış anny ojeleri nerde bulurum?

    yildizlimakyaj.blogspot.com (yarışmam var beklerim;) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      İzmir'de yaşıyorum. Anny ojeleri ise Hobi Parfümeri'den satın alıyorum.Bu ojeyi Alsancak şubelerinden aldım.

      Sil
  6. Gorgeous nail polish!

    YanıtlaSil