10 Temmuz 2015 Cuma

Rival De Loop High Shine - 10


Herkese merhaba :)
Rival de Loop ve Rival de Loop Young ojeleri çok beğeniyorum. Bu yüzden elimde buna benzer duochrome ojelerden olmasına rağmen bu ojeyi de almak istedim.

Güneşte ışıl ışıl olan ojede mavi - pembe renk geçişleri var ama fotoğrafta yakalamak çok zor. Bununla birlikte gerçek hayatta bu geçişler çok belli. Ben çok beğendim dediğim gibi bu markada hiç sorun yaşamadım. Sizin fikirleriniz nedir?

Hi everyone :)

I like Rival de Loop and Rival de Loop Young nail polishes so much and also i like duochrome nail polishes too :)

It's pink- blue duochrome nail polish and so shiny under sun but it's too difficult, almost impossible to catch the effect with camera but I'm happy with it. What do you think?




3 yorum:

  1. They really make nice polishes in the Young line, I also like them :)

    YanıtlaSil
  2. Bu rengi çok beğendim ama süremeyeceğim için almadım. Hastanede daha soft renkler sürüyoruz, arada çaktırmadan başka renklerde sürüyorum falan ama maviyi saklayamam :D

    YanıtlaSil
  3. Gorgeous! I have a similar looking Colour Alike nail polish :)

    YanıtlaSil