8 Nisan 2014 Salı

Rimmel Rita Ora - White Hot Love


Uzun zamandan beri beyaz oje almak istiyordum çünkü beyaz ojem yoktu :D
Rimmel'in yeni çıkardığı serideki bu ojeyi aldım ama beyaz ojenin ne kadar zor sürüldüğünü unutmuşum. Tırnaklarımda 3 kat var ve bu kadar kat olduğu için ayrıca ojenin yapısı da kalın olduğu için balonlar yaptı. Bir de bu ojenin içinde ışıltılar var ama tırnakta görmek zor.

I have lots of nail polishes except white. I decided to buy this one and this nail polish is one of the  Rimmel's new collection. I applied 3 coats. I guess because of 3 coats there are some bubbles on my nails.  There is hidden shimmer too.

13 yorum:

  1. güzel duruyor ışıltıları şişede görebiliyorum ama tırnakta çok belli olmuyor..

    YanıtlaSil
  2. It looks like a really pretty white :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş... Beyaz ellere beyaz ojeyi yakıştıramazdım ama sen de her zaman ki gibi harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. beyaz oje de benim bitirdiğim ender ojelerdendir. Rimmel 'in french tip liner inçe fırçalı ojesi de tam kireç beyazı ve rengini iki düzgün katta tam veriyor. China Glaze de de var tabi söylemiyorum bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ojeyi daha çok nail art için kullanırım gibi. Bu yüzden ne zaman bitirebilirim bilmem :D

      Sil
  5. White polishes are EVIL. I think it's almost an impossible mission to find a white polish which is not problematic. Some are sheer, some are tricky, some thick.... I'm still looking for a decent one. They say Sinful Colors Snow Me White is quite good, but I haven't tried it yet.
    This one looks quite fine, in the end.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're absolutely right and thank god I'm not fond of white polish :)

      Sil
  6. Too bad about the bubbles 'cause it looks like a beautiful white polish - that bottle is so cute!! :)

    YanıtlaSil
  7. I'm dreaming of a prfect white, but I'm not sure if it exists ;)

    YanıtlaSil