7 Eylül 2012 Cuma

Essence - Choose Me


Bu ojenin çok yazısı yazılmış ve fotoğrafları eklenmiş. Herkesin bildiği ve sanırım çok sevdiği bir oje. İnsanlar sonuna kadar haklılar;çünkü çok güzel.
Buna benzer yapıdaki bir ojeyi istek listeme eklemek istiyorum. Sizin bildiğin bir oje varsa bana söyler misiniz ^.^

I know lots of girls swatched this beauty. If I couldn't write about it probably I would have felt so regretful :) Do you know any nail polishes similar this one? If you know, please leave a comment ^.^




8 yorum:

  1. orly halley's comet önerebilirim kendisi benimde listemde .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.O neredeyse bu ojenin birebir aynısı. Ben başka renklerden istiyorum ^^

      Sil
    2. Yapıdakı ojeyı demişşin bende aynı ton sandım .)) Pardon canımm yanlış anlaşılma olmuş .) Öperim ojeli parmaklarından .))

      Sil
    3. Olsun sorun değil :)

      Sil
  2. It looks beautiful on you - and I too am lucky to own it :)

    YanıtlaSil
  3. Zoya Charla, OPI Catch Me In Your Net and Orly Halleys Comet looks really close to Choose Me. I made on my blog a comprison of Orly Halleys Comet and Choose Me some time ago and I'd call them dupes :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Irina :)
      "OPI Catch Me In Your Net" I like the name so much ^^

      Sil