13 Haziran 2012 Çarşamba

Sephora - It's Time To Rock


Herkese merhaba :)

Bugün benim Sephora ojelerimden "it's time to rock" sizin karşınıza çıkmak istedi.  Benim en değerli ojelerim Sephora'lardır; çünkü küçücük şişeleri var. Bitecek korkusunu her zaman yaşıyorum. Mesela Moody Woman'ı önemli gün ve bayramlarda kullanıyorum :D 

Sephora'da ojeleri ince ince kesilmiş siyah kağıtların içlerine yerleştirip satıyorlar, onları karıştırırken sanki derinlere saklanmış bir defineyi arıyormuşum gibi hissediyorum :) Bu ojeyi de böyle bir günün ganimeti olarak değerlendirebiliriz.

Bu oje ilk önce koyu kurşuni gibi dursa da ışığa ve elinizin konumuna  göre renk değiştiriyor. Tırnaklarınızı kendinize doğru çevirip hafifçe yukarı da kaldırırsanız pembe,mor arası bir renk oluyor.İçine bir sürü ışıltı eklemişler. Bu yüzden koyu gri olmaktan çıkıp koyu mavi bir renk alıyor. Bana göre ojeyi oluşturan renkler mavi,pembe ve mor.

Temmuz'un başına kadar başka bir yazı yazamayabilirim;çünkü evde olmayacağım. Belki Cuma günü gitmeden bir yazı daha yazarım, bilmiyorum. 

Hepinize iyi ,mutlu günler!






Anlatmak istediğim pembelik buna benzer işte :)

1 yorum: