26 Nisan 2012 Perşembe

BeYu - Shiny Cream (263)


Herkese merhaba :)

Bugün  en sevdiğim ojelerden biri olan "Beyu Shiny Cream" sürdüm. Sürmek için aldığımda şişenin üçte birini kullandığımı gördüm. Bir şişe daha almayı planlıyorum. Geçen sene staja giderken bu ojeyi çok kullanmıştım hey gidi günler hey :D

Ben iki kat sürdüm, kırık beyaz gibi duruyor şişede ama sürünce pembe ve içinde pembe ışıltıları var ki bunlar güneşte çok güzel oluyorlar. Çok çabuk kuruyor bu oje, sürdükten 5 dk sonra gidip ellerinizi yıkayabilirsiniz  ^^
Yine bir sürü fotoğraf ama silmeye kıyamıyorum.Bakarken bu da güzelmiş bu da güzelmiş diyorum silemiyorum :)

Umarım siz de fotoğraflara bakarken benim kadar beğenirsiniz :)


Hi everyone :)
Today's nail polish is BeYu Shiny Cream. It is one of my favorite nail polish. I applied  two coats. I hope you will like it^^











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder