22 Mart 2012 Perşembe

Gabrini Elegant 370


Herkese merhaba  :)
Uzun zamandır oje almıyordum ama bunları görünce dayanamadım :D
  Not: Swap tam olarak nedir, aranızda bilen var mı acaba? Eğer biliyorsanız beni de bilgilendirirseniz sevinirim. 

            Hi Everyone :) I didn't buy nail polish for a long time but  when I saw them  I couldn't resist  :)
   P.S. I don' t know what is Swap. If you know anything about swap please say to me :)

 


Ben 2 kat Finger Paints Scenery Greenery kullandım; çünkü Gabrini tek başına yetersiz olurdu. ( Daha önce bu ojeyle ilgili bir yazı yazmıştım. )
     Gabrini Elegant serisinden ilk defa oje kullanıyorum, oje güzel ama kokusu tam bir felaket :(
Sürerken kaç tane beyin hücrem öldü, kaçı zarar gördü bilmiyorum :D
Olsun ben yine de vazgeçmedim ve sürdüm. Sonuç mu ba- yıl- dım ^^
Umarım siz de beğenmişsinizdir.

      I used two coats of Finger Paints Scenery Greenery because I think only  Gabrini  won't  be enough.  I' m using first time Gabrini Elegant. The worst thing of Gabrini is smell of nail polish :(
        However I didn't give up :D finally  I love result so so much. I hope you like it too :)











9 yorum:

  1. Çok güzelmiş, güneş ışığında da harika durmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, sürekli tırnaklarıma bakıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Swap değiş tokuş yapmak oluyor ;)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu aralar bu parildayan renklere bayiliyorum, cok güzellermis! : )

    YanıtlaSil
  5. Sanırım bu aralar hepimiz böyleyiz :) mavi olanı daha denemedim ama o da çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. süper duruyorlar . bayıldım harika :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım ya renk çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil