14 Şubat 2012 Salı

Flormar Supershine 04 & Flormar Miracle Colors U 01 & Mim


  Herkese merhaba :) Sizin yaşadığınız yerde hava nasıl bilmiyorum ama İzmir' de hava yağmurlu ^^
      Bu yüzden canlı renklerden birini sürmeye karar verdim ve bu da Flormar Supershine 04 oldu. Bu ojenin içinde altın rengi ışıltılar var ama çok belli değil. Bu yüzden 2 kat Miracle Colors U01 ' den sürdüm. Ben çok beğendim ışıl ışıl oldu :)











yasasinrenkliojelerim Bana mim göndermiş, ona teşekkür ederim :) Bütün oje blogları bu mimi yapmıştır diye düşünüyorum, o yüzden 11 kişiye yollayamam herhalde. Ben de onun sorularına cevap vereceğim :)

1- Kaç ojeniz var?
    
    Sabit bir sayısı yok ki :D 200 e yaklaşmıştır diye tahmin ediyorum ama diyetteyim :)

2-Yapmakta en çok zorlandığınız teknik?

    Tırnak süsleme denilen şeyin tamamı, ben şimdilik sürmede iyiyim.

3-Böyle bir oje neden yok ki? Ben düşünüyorum, şu oje markaları da düşünse de yapsa...var mı böyle bir fikir?
   
    Yok

4-Asla sürmem dediğiniz bir renk var mı?

    Hayır, oje olsun yeter :)

5-Sürdüğünüzde patron/öğretmen vs görmesinden çekindiğiniz bir manikür oldu mu?

    Olmadı

6-Oje kadar sevdiğin makyaj malzemesi var mı?

    Dudak parlatıcıları

7-Mat ojeleri veya mat üst kat sürmeyi seviyor musunuz?

    Mat ojeleri hiç sevemedim gerçekten

8-Ojelerinizi her zaman giydiğiniz kıyafetlere uyduruyor musunuz?
   
    Uydurmayı hiç düşünmüyorum bile, canım ne isterse onu sürüyorum.

9-Sizi oje blogu açmaya ikna eden şey neydi?

   Oje bloglarını görünce onlar da benim gibilermiş diye düşündüm. Bu yüzden açtım, gelişmeleri yakından takip edebilmek için :D

10-Erkeklere ojeyi yakıştırıyor musunuz?

      Hayır ama bakım ürünleri olabilir.

11-Ojelerinizi genellikle bitir misiniz yoksa kurutur musunuz?

     Çoğunu 1 veya 2 kez sürebiliyorum. Hiç bitirdiğim bir oje olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder