21 Aralık 2011 Çarşamba

Golden Rose Matte Velvet - 105


           Herkese merhaba ^^  İzmir' de golden rose ojeleri ne yazık ki her zaman bulamıyoruz. O yüzden bu seriden ilk defa oje kullanıyorum. Ojeyi gerçekten çok beğendim, içinde turkuaz, mavi, yeşil tonlarda ışıltılar var. Ancak mat ojeleri çok fazla sevmedim, parlak ve ışıltılı olanlar  her zaman favorim :)



      Daha önce de söylediğim gibi biz kore dizilerini izliyoruz. Bu da yakın zamanda izlediğimiz bir dizi, çok beğenince videosunu ekleyeyim dedim ^^


4 yorum:

  1. Ayy bende bunu çak istiyorum izlemek ama vakit bulamıyorum =) ojelerinde güzelmiş hani =)

    YanıtlaSil
  2. Şu ana kadar izlediğimiz en güzel dizi bu :) Ojeler içinse teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. aaa çook güzeeel bu mat ojecikkk :)
    Bana da beklerim mutlaka :)
    ojesandigi.blogspot.com

    YanıtlaSil